قصص محارم

قصص نيك في الطيز كلنا عارفين إنه ما يحلاش النيك غير في الطيز. وياسلام مع وحدة طيزها كبير وعمرها ما جربته من طيزها..دي بقى هي اللي الواحد يدفع نص عمره حتى يفتحها.. وده اللي كان حاصلي مع جارتي.. مع إننا اخدنا على بعض وبقينا نلتقي كتير وبقت تيجي البيت عندي كل ما يطلع زوجها الشغل..إلا إنها خايفة تجرب من طيزها ومهما حاولت معاها كانت ترفض.. بس أنا قررت تقريبا بعد شهرين من علاقتي بيها إنه مش راح انيكها إلا من طيزها ..وفي يوم زي العادة بعد الظهر طلع زوجها فاتصلت بيها عالموبايل وطلب منها تيجي تونسني في وحدتي فنزلت وفتحت الباب وبقيت ورا الباب مستنيها تدخل عشان اقفله ونطلع الغرفة.. المهم دخلت والمرة دي جلست عالكمبيوتر وشغلت مزيكة رومنسية موسيقى بس من غير غناء..وبقيت ماسكها وبلعب بطيزها وبعديه وقفت وراها ولزقت زبي ف طيزها واحنا لابسين هدوم..وزبي وقف وقفة منيلة زي الصاروخ صار..وقلتلها حاسة بيه ما تفتحي بقى وتخليه يشم هوى ف طيزك..فضحكت ورفضت بدلع.. بس انا مقرر إنه مش راح يعدي اليوم ده غير لما افتح لها طيزها... فقلعتها هدومها وقلعت انا كمان هدومي ونمنا عالسرير والمرة دي معملتش حاجة بقيت بس حاضنها وغمضت عيني وبقيت حاطط إيدي على طيزها وبضربه ضربات خفيفة..وبقيت كده ربع ساعة من غير ما أعمل شي..وبعدها حطيت صباعي ف كسها وبقيت أنيكها بصباعي بس بعنف وقوة وبسرعة وهي بتتنهد من داخلها..وبعدين وشلت إيدي فجاة وووقفت وطلبت منها توقف..وبقيت وراها وتفيت على إيدي وابتدين أحط اللعاب ف طيزها وأول ما حطيت صباعي لقيتها بترفض تاني..بس انا حضنتها بإيدي الشمال بعنف وقلتها جربي بص ولو حسيتي إنه مش عاجبك قوليلي اوقف..رفضت تاني بس انا بقيت مصر ونزلت على ركبتي وابتديت الحس طيزها وبعدين لما خلصت لحس شدتها بعنف حتى تمص لي زبي وبعد لما خلصت مص شدتها بحنية في حضني وبقيت أبوسها فرقبتها وشفايفها. وبعدين همست ليها وقلت يلا نجرب ولو حسيتي باي وجع خلاص نوقف بس طاوعيني وأوعدك حيكون اليوم أحسن يوم ف عمرك ..رفضت بس بقيت اتغزل فيها واطلب منها بحنية لحد ما سكتت وسابتني ..مسكتها وجلستها على ركابها وراسها في الأرض وابتديت احط زبي بحنية وادخل بس راسه واطلعه وهي خايفة ومترددة وبترتعش..بعدين حطيت صباعي وابتديت ادخله بشويت لحد ما دخل كله وبقيت ادخله وأخرجه وهي تتنهد كل شوي وسالتها إيه نكمل؟ فقالت آه معرفتش بتتنهد ولا بتوافق..بس أنا ابتديت أجرب أحط صباعين والمرة دي ابتدت تحس بألم وكل شوي تقول كفاية كفاية..بس بحاول ادخل صوابعي بحنية وهدوء حتى ما تتوجع..وفعلا بقيت أدخل لحد ما اتعود خرمها بس قالتلي إنه فيه شوية وجع لكنها وافقت أكمل.. ودلوقتي قلت خلاص لازم أحط الزب وأبتدي ادخله كامل حتى تحس بالنيك ... بقيت أتف على خرمها لحد ما غرقته وابتديت ادعكه بزبي وابتديت أدخل بشويش وكل مرة اطلعه وادخل حبة أكثر وأنا فاتح فردتين طيزها بإيدي...لحد ما دخلت نصه وهي ابتدت تتوجع أكثر وكل ما أطلع زبي تقولي كفاية كفاية مش قادرة..بس مكنتش بوقف وكملت وابتديت انيك بسرعة أكثر بس بدخل نصه بس حتى ما تزعل..وبعدها وقفت وطلبت منها تنام خالص وتسيب نفسها عالسرير ونمت فوقها وفتحت فردتين طيزها بإيدي وحطيت زبي ف خرمها ثاني بس المرة دي قررت أدخله كامل وأكمل النيكة بسرعة ..فاتديت ادخله بالهداوة بس لحد ما يدخل كامل وأول ما دخلت كامل لقيتها بتتنهد تنهيدة كبيرة وتقولي وجعني بس لدة اكبر من الوجع..وابتديت أسرع أكثر وأدخله كامل وأخرجه بسرعة لحد ما قربت انزل لبن وابتديت أنيك تاني بالهداوة وتنهيداتها بتشجعني اكثر أطول مدة النيك على قد ما اقدر..وأسرع ثاني لحد ما أحس أني قربت انزل واهدي حتى أرتاح واسرع... بقيت كده لحد ما تعبت وقررت اخلص وابتديت أضرب ضربة بقوة ف طيزها وهي ترمي الآه بقوة مع كل ضربة لزبي ف طيزها بقوة..ونمت عليها وزبي داخل طيزها وسالتها "إيه حصل إيه ندمتي دلوقتي ؟" فضحكت..وقلتها لازم أنزل لبن ف طيزك حتى تكملي المتعة وافقت من غير تردد ..وانا كملت النيكة ومفيش دقيقة انفجر زبي ونزل اللبن ف طيزها ..وبقينا نتنهد سوى ... وشوية ابتدت تقولي إنه طيزها بيوجعها وحاسة بشوك في طيزها..ابتديت اطمنها وابتدت تخاف وأول ما وقفت حست بشوية ألم وطيزها بيوجعها.. وتقولي خايفة جوزي حيكشفني ..طلبت منها تهدى وترتاح..ولبست هدومي وروحت جري للصيدلية اشوف لها مرهم يخفف عليها.. واللمصيبة أول ما دخلت الصيدلية لقيت وحدة ست بتشتري حاجة محبتش أتكلم قدامها فطلعت وبقيت في الباب لحد ما خلصت الست دي..ودخلت والمصيبة الثانية لقيت بنت واقفة بتبيع بقيت ببصلها زي الأهبل ومتردد ووشي ابتدى يحمر..وسالتها في الراجل اللي بيكون هنا قالتلي هو بيكون الصبح بس...وابتديت اتردد ومش عارف أعمل إيه..يخرب بيت ام الإحراج ده..افسرلها ازاي دي..استجمعت كل شجاعتي وقلتلها بصي..وابتسمت ووشي احمر..وهي مش عارفة الواد الأهبل ده عايز إيه..وحسيت كإنها شكت إني عايز أقول لها معحب بيها ولا حاجة زي دي..بس استجمعت شجاعتي ثاني ولبست الوش الجد وقلتلها بصي أنا عايز مرهم لل......مش قادر اكمل..وهي استغربت وقالتلي لإيه ؟ بصيت ف عينيها وقلتلها بصي أنا عملت علاقة مع صديقتي وعايز مرهم عشان ال...وجعها.. المصيبة بقى لما سالتني ال....يعني إيه......إنت تقصد إيه يجرب بيت أم الرخامة دي.......فخلاص بقى مبقاش حاجة اخاف ولا اتكسف منها مانا قلت نص الكلام ..قلتلها طيزها بيوجعها فابتسمت وراحت جابتلي مرهم ..وانا وشي بقى احمر وابتديت اعرق لوحدي..ادتني المرهم وقالتلي ده كويس ودفعت الفلوس..ورجعت جري ثاني وانا بضحك على نفسي واللبخة اللي حصلتلي في الصيدلية.. دخلت بسرعة البيت واديت للست المرهم وقلتلها ده كويس عشانك..بتسالني اتأخرت فين كل ده..ابتديت اضحك فمسكت المرهم وقلتلها خليني أحطهولك أنا..بس مسكت كلينكس ومسحتلها طيزها كويس وحطيت لها المرهم وانا بدهن طيزها بتسالني قولي اتأخرت ليه..ابتديت احكيلها وابدت تضحك علي..وبقيت فترة كل ما تحط المرهم الاقيها بتتصل بيا او تبعتلي مسج تفكرني في قصة المرهم ده.. بس كمان المصيبة يومها إن زوجها شاف المرهم أول ما دخل وسأل عنه..فقالتله إنها وقعت من الدرح ووسطها حصل فيه شد عضلي والمرهم ده بيعمل مساج وهي بتحكيلي ده في التيليفون بتقولي قلبها وقف..انتظرونا
ودي تاني قصه عشان عشاق المحارم





تبدأ إحداث هذه القصة فى الصيف الماضى . وحدثت بينى وبين أختى شهيرة . عمرها 23 سنه وعمرى 21سنه وهى متزوجة من تقريبا سنه وكنت أشعر بجفاء العلاقة بينها وبين زوجها تقريبا بعد شهر من زواجها . المهم حتى لا أطيل عليكم . فى هذا اليوم جاءت عندنا البيت وكنت منهمك فى تركيب ستائر شرفتى وأنا اعلى السلم المعدنى ومن حرارة الجو كما هى عادتى فى المنزل كنت مرتديا شورت فقط . وسمعت صوتها وهى تسلم على أمى المنهمكة بالمطبخ . ثم حضرت الى للسلام وكانت مرتديه جيبه جينز ضيقه جدا وفوقها تى شيرت مفتوح الصدر لدرجه أننى كنت أرى بزازها كاملة من مكانى بل ربما رأيت حروف حلماتها . وعندما رفعت يدها للسلام اهتز بزها الرجراج بشكل مثير جدا حتى أننى لم انزل عينى من عليه وشعرت لأول مره بشهوة تجاهها . فضحكت بميوعة وقالت : عينك ياشقى . وعندما شعرت بأننى ابتلع ريقى بصعوبة فهمت ما أعانيه .فقالت تحب أساعدك . قلت بصوت خافت من شبقى ياريت . فما كان منها أن صعدت على السلم من الجانب الأخر لتمسك معى الستارة وهى تتمايل على وتضغط بزازها بكوعى وكتفى حتى أصبحت فى حاله لا توصف من الهياج والعذاب . وبكل تهور مددت يدى ممسكا بزها وأنا أقول لها حرام عليكى مش قادر . فخرجت من شفتاها اه ساخنة وهى تقول أخيرا حسيت بي . فدفعت باب الغرفة بقدمى لإغلاقه.وأخرجت بزها اليمين وأنا أتأوه من منظر حلماته ووضعتها فى فمى أمصها بشهوة وشفاه قاربت من الغليان.شعرت بها تنتفض من الشهوة وهى تقول بصوت ضعيف أه أه كان نفسى فى كده من زمان . تعالى عاوزه أقول لك حاجه فى البدروم . نزلنا سويا بعد أن أخبرنا أمنا أننا سنحضر لوازم من البدروم. اسكت يدى تسحبنى بقوه حتى وصلنا إلى مكان ما تريد بدأت فى الاقتراب منى بصدرها وتقترب بشفاهها من شفتاى وأنفاسها الساخنة المملوءة بالشهوة وتقول ممكن تقلع الشورت عوزه أشوفك عريان . وبدأت بمساعدتى فى أنزال الشورت ويدها ترتعش وصوت أنفاسها يعلو . ثم نزلت على ركبها وأمسكت زبى الذى كان فى أشد حالات انتصابه وقالت حرام عليك أيه الجمال ده . وما شعرت إلا به داخل فمها تمصه وهى تتفوه بكلمات لا استطيع تبينها وصوت تأوهاتها والصوت الناتج من مصها جعلانى لا أشعر بأى شئ . ومددت يدى ممسكا بزاها بيداى اعتصرهم مما زادها هياج . فما كان منها الا أنها قامت لتخلع ملابسها وهى تقول قلعنى عايزه أحضنك بسرعة وإحنا عريانين . وارتمت فى حضنى ونحن نعتصر بعضنا من الشهوة. ومدت يدها وأمسكت زبى تفركه بيدها وهى تتأوه وتقول عايزاك تنكنى زى ما كنت بتنيك منى . عايزه اتناك فى كسى وطيزى زيها . عايزاك تلحس لى كسى زيها . وكنت أنا فى حاله من النشوة لا تسمح لى بسؤالها عن هذه الجرأة وهى تتفوه بهذه الألفاظ الصريحة . ولكن الظاهر انه من شده هياجها لا تدرى بشئ .واستدارت لتجلس على الكنبة القديمة الموجودة بالركن فاتحه فخذاها وتشير لى بأصبعها أقترب . وما أن وقعت عينى على كسها الوردى حتى نزلت بيداى مباعدا فخذاها أكثر ومددت فمى وبدأت فى مص زنبورها الأحمر الذى يخيل إلىّ انه يهتز من الشهوة وبدأت بالضغط على راسى لتعتصر وجهى بين فخذاها وهى تتأوه أه أه أح أح بحبك ياريتك جوزى مش الحلوف اللى متجوزاه أه أه حرام عليك لو تعرف أنا كان نفسى تعمل معايا كده من زمان أه أه . وهى ترتعش وتنتفض وكسها يتقلص وهى تتأوه وتقول مش قادره مش قادره حتى شعرت بشلال من المياه ينهمر من كسها وهى ممسكه بشعرى تشده بعنف لا أدرى هل كانت تبعدنى أم تقربنى . وكانت بزازها كقطعه الجيلى يهتز مع انتفاضها بشكل مثير. وبدأت تتأوه وتقول نيكنى نيكنى حرام عليك عاوزه أحبل منك عاوزه أحبل من زبك . وعندما شعرت بها على هذه الحالة وقفت استعدادا لإدخال زبى فى كسها . ولكنها مدت يدها فأمسكت بزبى وبدأت بوضع رأسه على باب كسها وهى تتأوه ثم بدأت فى تحريكه لأعلى وأسفل على شفراتها الساخنة جدا وهى تقول أه أه زبك كبير وجامد وسخن . ودفعته بقوه داخل كسها فكاد يغمى عليها ولفت زراعيها حولى وأنا أشعر بها ترتعش كالمحمومة ولفت ساقاها خلف ساقاى وهى تقول بصوت لا يسمع أيوه خليك كده ايوه خليك كده .
ولفت ساقاها خلف ساقاى وهى تقول بصوت لا يسمع أيوه خليك كده أيوه خليك كده وهى تبحث عن شفتاى لتبثهم شبقها وأخيرا أمسكت بشفاهى تعتصرهم بل تأكلهم بشفتاها وأسنانها ولسانى يندفع داخل فمها يحاول تخليص شفتاى فيلقى مصيرهم من المص وأكثر وأنا اشعر بها تنتفض وترتعش كمن مسته الكهرباء وهى تشهق بكلام غير مفهوم يخرج وسط آهاتها ووحوحتها ثم سمعتها تقول حبيبى يالا قطعنى بزبك عايزه أحس بنار وهو داخل وخارج أه أه احبك زبك يجنن عايزاه جوه كسى كده على طول . وبدأت فى إدخاله وإخراجه بقوه وهى تصرخ أه حلو حلو وتزداد رعشتها وانتفاضها حتى فوجئت بها تقول طلعه بسرعه عايزه اشخ أه أح أستحملنى ياحبيبى ممكن أشخ على فخاذك وزبك . فأخرجت زبى من كسها وأنا أقول أعملى اللى عايزاه . فبدأت فى ألارتعاش بقوه أكثر وهى تبول وتنتفض وتصرخ بصوت مكتوم وهى مازالت تلف ذراعاها حول رقبتى وشعرت بماء غزير يتدفق على افخاذى وقدمى ثم مدت يدها فأمسكت زبى ودفعته بشده داخل كسها وبدأت هى فى إدخاله وإخراجه بكسها بقوه وهى تقول بحبك وبحب زبك جيب لبنك جواى وما هى إلا ثوان حتى شعرت بالرعشة تهزنى ودفقات من زبى تندفع فى كسها وهى تتأوه لبنك سخن أه أه أوف أوف لبنك نار نار كسى أتحرق كسى أتحرق وهى ترتعش معى فقد أتتها شهوتها وفاضت وأغرقت زبى وأفخاذى الذين لم يجفا من بولها حتى ألان . وارتمينا على الكنبة من اللذة الشديدة والتعب اللذيذ وكل منا محتضن الأخر بقوه وغبنا عن الدنيا وشفاها مازالت تشعل النار فى شفتاى ومازال زبى ينتفض داخل كسها ليصب أخر قطره من لذتى التى لا توصف . لا أدرى كم مر علينا من الوقت حتى استطعنا أن نرتدى ملابسنا على عجل ونصلح من هيئتنا ونصعد للدور الاعلى حتى لا تشعر أمنا بغيابنا وبدأت فى استكمال ما كنت اعمله وهى تنظر إلى بنظرات شهوانيه وتعض على شفتاها وهى تهمس لى أنت طلعت حكاية كبيره أدخل خذ حمام بسرعة أحسن ريحتك فايحه على ما أنزل البدروم أمسح المصيبة اللى تحت . مش عارفه أبطل حكاية الشخ دى لما شهوتى تقرب . أوعى تكون مضايق منى فقلت لها أبدا ده كان شكلك سكسى ساعتها تجننى فأحتضنتنى وقالت أموت فيك أنت بس اللى فاهمنى ومريحنى . مش حا أسيبك اللى لما تشوفنى وأنا بأعمل كده تانى وزبك جوه طيزى المشتاقة لزبك الشقى


ودي القصه رقم3



بداية الحكاية : اناعمرمن الرياض ابلغ من العمر _ 26 سنة ومب متزوج ومتخرج من جامعة الملك سعود ساكن عند الوالد وعندي 4 اخوان نصفهم متزوج و3 خوات متزوجات والكبيره اسمها هدى 36 سنه بيضاء طويله جدا وعليها جسم خيالي طولها 178 ووزنها 74 وتملك اجمل مكوة بالدنيا "

بربيع 1428 تطاقت مع زوجها وانفصلت عنه وعندها منه 4 اطفال اكبرهم 12 سنه
منزل الوالد كان كبير واخذت لها جناح فوق 3 غرف بحمام خاص منفصلات عن البيت وسكنت هي واولادها الاربعه خواتي كلهن ملتزمات وهي كانت اقلهن التزام . بعد 6 اشهر على ىانفصالها من زوجها تقدم لها واحد غني لكن كبير 60 سنه ورفضت هي مب عشانه كبير بس لكن كان قبيح الشكل وانا شفته.حاولو يقنعوها الاهل ورفضت هي وجلسو يصرون كل لليله يفتحو معها الموضوع وكنت انا اقرب الناس لها مدري ليش لمن نجلس نسولف متفاهمين جدا عكس اخواني الاخرين . عرضو علي الاهل ان اقنعها وقلت لهم اوكيه ابحاول معها . تكلمت معها وقالت لي ممكن لمن تكلمني تكلمني على انفراد وانا استحيت لان كان الاهل موجودين .

كانت تسهر مع اولادها علا القنوات بغرفه مخصصتها للتلفزيون كانت الساعه 11 بالليل ورحت وعرضت عليها نتكلم ووافقت ورحت معها لغرفتها وجلسنا ندردش :سألتني انت شفت شكله كيف قبيح ؟ قلت نعم قالت خلاص انتهى الموضوع . قلت اوكيه --------وقالت هذا شايب وشين وانا مابي فلوسه دام راس ابوي يشم الهواء واقتنعت انا من جوابها ولمحت لي انه ضعيف ولا فيه شي ممكن يساعد للقبول.
كانت دايما تلبس ملابس تثيرني مره وانا متأكد ان ماكانت تقصد لكن بحكم كانت متزوجه ومتعوده واصدقكم الحكي كنت اجلخ ليليا على اي منظر اتخيله فيها خاصتا ان مكوتها ملفته جدا للانتباه .
كانت غرفتي جنبها وفكرت اشوفها بالحمام لكن عجزت وماساعدني وضع الحمام وبليله فكرت اشوف عنها لو من بعيد لبعيد كتلميح او شي من هذا . قلت ابجرب ومايلحقني ضرر لكن كيف الطريقه ؟؟
طرت في بالي فكره اغريها لآن امي مره قالت علا سبيل المزح يوم شافت اختي هدى معصبه دايما انها تبي رجل وان البنت اللي تعصب تصير تبي النيك هذا تفسير كلام امي يوم قالت تبي رجل .

قلت لهدى اختي ابغاكي تصحيني من النوم بكره اخاف انوم وانا عندي شغل الصباح الساعه 9 وانا اصلا جالس بعد التخرج لا شغل ولا مشغله لكن قلت ابغريها بشىء وقلت ابخليلك الباب مفتوح لاني ماقوم علا جرس المنبه

قالت اوكيه ----- انا جربت حبوب الفياجرا بالبحرين وكان زبي مصلب24ساعه وقلت ابجربها ورحت اكلتهم ونمت الساعه 2 بعد ماقفلت الانترنت ..

كنت لابس فقط سروال طويل العادي وكان اضوق سروال لي و بدون فانله وانا جسمي وجسمها هي اجمل جسمين بعايلتنا وكان كل صدري شعر وجسمي مثير للبنات اما وسامتي فعاديه ..

وقبل انوم كان زبي واقف حيل . وركبت الساعه علا 8:30 ونمت ولمن دقت 8:30 قمت وابعدت الغطاء عني وكان زبي نص قومه وقومته مررررررررررره ونمت علا ظهري وكاان قايم واااضح وزبي 18سم وراسه كبيره .

جت الساعه 9 وخمس دقائق , وسمعت صوت باب جناحها يفتح وغمضت انا دقت الباب ودخلت واحس انها وقفت لمن شافت زبي وسكتت وراحت واغلقت الباب وظلت تدق الباب من برا وتقول محمد ي**** قم من نومك رح لشغلك

وانا سويت روحي ماسمع وظلت تدق الباب 10 دقائق تقريبا وشكلها استحت وراحت تكمل نومها ------
لمن جت الساعه 1 الظهر صحيت من نومي وتحممت ونزلت تحت عند الوالده وكانت هدى عندها وسوالف حريم كالعاده وجلست وقلت لهدى اشفيك ماصحيتيني قالت انت ماصحيت وقومتك كثير وسكتنا وبعد دقايق قالت لآمي ليش ماتزوجون محمد ترى الدور عليه واحسن له يلقى وحده تراعيه وتصحيه وتشوف اموره كلها!!

انا عرفت انها شافت زبي ورحمتني وقلت لها لا مابي اتزوج لين احصل عمل ---------

بالليل وكان يوم اربعاء اشتريت بيتزا ورحت لها فوق هي واولادها وكانو سهرانين وجلسنا جلسه وسهره حلوه

وطلعت بعدها للانترنت وظليت اون لاين للفجر . لمن قفلت النت وطلعت اجيب شي اكله من تحت سمعت صوت التلفزيون حق اختي هدى واولادها وكان فلم وهي تحب mbc2 مررره دقيت عليها وطلعت قلت سهرانه ؟ قالت فلم حلو ونامو العيال قلت فرصه اتابعه قلت بينتهي قالت لا اوسطه قلت انا جوعان ابسوي سنتدوتشات جبنه لي ولك وابجي اتابع معك قالت حياك ----ورحت وسويتهم وجبت معاي بيبسي لي ولها وكانت لابسه بنطلون بيج خفيف لكن مب شفاف وتي شيرت كت . وجلسنا نتابع وندردش احيان وتكلمنا عن الانترنت وفضايح الفنانين وكانت معلوماتها بسيطه وتحب تعرف ---وقلت لها صحيح الانترنت كله فضايح فنانين وقالت ممكن اشوف اللي ينشاف منهن!! اما اللي فيه خرابيط مابيه وكانت تضحك---قلت لها هاتي ذاكرة جوالك الزعيم واحملهم لك من الكومبيوتر احسن واسرع قالت اوكيه وشكلي احرجتها لان جلست تمسح افلام 10 دقايق ---

قلت لها خليها معي ولمن اصحى الظهر احملك ولا تعلمين احد وضحكنا من قولتي لاتعلمين قالت حنا بزران افا عليك وبعدين مابي انا شي شين ---كان يوم خميس الصبح ونمت انا ولمن صحيت حملت لها 100 فلم وعشرات الصور ونزلت تحت وكنت متأخر ماقمت الاا العصر وحصلتها وعطيتها الذاكره وقلت لها تراي مادري وش حملت لكن كلهم حطيتهم واحذفي اللي مو زين !!قالت اوكي --- والمغرب حضرن خواتي كلهم واخواني وحريمهم لان اليوم خميس وانا طلعت للمخيم عند الاصدقاء وقعدنا نتفرج علا كوره بالتلفزيون وفجأة جاني مسج من هدى اختي تقول : وش انت محمل ؟ انحرجت منك هذا كله سكس ؟ واشوى ماطاح فيه احد ؟

انا عجزت ارد وقررت ارد عليها ورديت مسج بعد ساعه وقلت : احذفيهم تراي ناسي و**** ؟ وردت هي تقول ولا يهمك انبسط انت مع ربعك ؟ وعلطول انا طلعت بحوش المخيم ودقيت عليها وقلت لها و**** مادريت يمكن حملتهم كلهم واحذفيهم وقالت ولا يهمك وبعدين حرام عليك انا منفصله وضحكت وضحكت انا وقلت لها ابدا لاتهتمي واحذفيهم قالت حاضر وقفلت الخط------بعد ساعه بعد ماتعشيت انا وكان واحد من الشله جايب ويسكي شربت لي كاسين روقت بهم ---مسكت الجوال وكتبت مسج لها وقلت لها انتي لحالك وكانت الساعه 1 بالليل

ردت بمسج وقالت ايه راحو خواتي وانا فوق ليش ؟؟ قلت بمسج لا ابدا ابسئلك المنفصله مالها رب خليها تروق طالما تقدر ومو معنى منفصله يعني تموت بحسرتها ؟؟ ردت علي وقالت ياحبيلك انت اللي فاهم منهم وعادي ابتفرج اجل عليهم واحذفهم ----جت الساعه3 وطلعت رايق انا ورحت البيت ودخلت غرفتي وكانت جوا تتابع لها فلم كالعاده

ودقيت عليها الباب وطلعت وكانت تضحك ولمن شفتها تضحك ضحكت انا !! وقالت يخرب شيطانك انت وافل***

قلت مسحتيهم قالت لا لسه وهي تضحك---قلت لها تتابعي فلم ؟ قالت لا و**** جالسه اشوف افل*** ياتعبان !!

قلت اجل اتركك وتصبحي بخير قالت وانت من اهله ورحت غرفتي وفتحت لمبتي الحمراء وجلست ادخن واشرب من البيره اللي حطيت بها ويسكي من المخيم وشغلت ريسيفري الخاص قناوات سكس وجلست اتفرج ---

انا تأكدت انها سهله لكن تبي المبادره مني انا ----وارسلت لها مسج وهي جنبي بالغرفه الثانيه! وقلت فيه::

انا اخوك وما احرمك مثل مالزمان حرمك اذا تبين امد لك سلك من رسيفري وفيه قنوات مفتوحه انا ماعندي مانع؟

ردت وقالت : تتكلم جد انت ؟؟ قلت : ايه --- قالت : ياحبيلك لكن مابي احرجك --قلت مافي احراج
قالت وكان كل كلامنا مسجات جوال!!! قالت : اجل بكره اباخذ الاولاد لعمتهم العصر وكان يوم جمعه وانت سو اللي تقول وابخليلك المفتاح بالصيدليه اللي بالصاله قلت لها : اوكيه ----

وبعد صلاة الجمعه جلسنا نتغدى وعيونها لي ونبتسم ولمن طلعت لغرفتي جت للغرفه وقالت و**** انا مستحيه منك لكن اذا خربت فانت مخربني وضحكنا وراحت --والعصر رحت لمحل كهرباء وجبت سلك طويل وريموت اضافي مع الاريال حقه عشان تقدر تغير قنوات وهي بغرفتها !!ومددت السلك وحطيته جوا حتى موزع لدشهم ودشي حطيته بالتلفزيون حقها الخاص بغرفتها وجهزت كل شي ..ولمن جت شافت كل ماسويت وكنت خارج البيت انا ارسلت لي مسج وقالت مدري وش اقولك يا اجمل اخ بالدنيا وانت ابو التقدير وكلمتها بالجوال وعلمتها كيف تسوي وكيف تخفيه عن الاولاد ومن هالكلام ----وجيت للبيت وشغلت ريسيفري وقلت لها تراه شغال وطلعت المخيم زي عادتي وكتبت لها بالليل رساله وقلت لها خوذي راحتك انا ابنوم بالاستراحه وردت علي تقول : كذا احراج منك محمد ولاتخليني اندم اني وافقت ؟؟

وقلت لها ابسهر واجي 12 قالت اوكيه ----

الساعه 12 رحت وانا رايق وشارب لي كم كاس ودخلت البيت ولقيته هاديء ودخلت غرفتي ودقيت على اختي هدى وقلت لها انا جيت وش هالهدوء قالت اللي يسبق العاصفه ومتنا ضحك ----قالت خلاص خذ راحتك انا ابنوم تعبت من الساعه 8 اتفرج !! وضحكت انا وقالت شكلك شارب زي عادتك ؟ قلت علا خفيف تعرفيني ماضيع انا !

قالت اشرب وروق بس وضحكت وقالت تصبح علا خير وقفلت السماعه..

انا جلست اشرب لآني احضرت معي نص قاروره من المخيم وادخن وزبي قايم من اثار الفياجر لحد اليوم !! واتفرج سكس بعد نص ساعه ارسلت هدى مسج وقالت تراي اشوف ماتشوف !!

رديت وقلت لها احسن وانا اللي جبته لنفسي وضحكت وردت تضحك وتقول خذ راحتك لاتخاف سرنا بيننا!!

قلت لها لاتخافين انا اخوك ولا راح اظلمك اكثر من الزمان اللي ظلمك وما ردت !! سكتت هي
الساعه 2 وانا افتكرتها نامت جاني مسج منها تقول و**** اني بكيت فعلا الزمان ظلمني !!قلت ولا يهمك هدى ولو تبين اشربك كاس اللحين تنسين وتروقين انا مستعد بس لاتبكين ؟؟ردت بمسج وقالت: انت تتكلم جد ؟؟ قلت : جد الجد وقفلي بابك وشيكي على اولادك وانزلي تحت هاتي ثلج لانك منتي مثلي انا عادي اشربه ساخن متعود --

اذا تبين تعالي -ردت وقالت : اييييييييييييه ابي بس خايفه يبان علي بكره قلت لها النوم ينهيه لاتخافين وردت وقالت : اوكيه انا نازله واجيك 5 دقائق كنت قافل غرفتي وفتحت القفل وكانت غرفتي غرفه سهر صحيح لمبه حمراء واثاث حلو وجلسه عربي فخمه--بعد دقائق جت وكأني اشوفها لآول مره ! كانت لابسه قميص عاري اليدين قطن ضييييييق جدا وقصير للركبه ولونه زي البرتقالي الغامق - انجنيت لمن شفتها وطيزها كان منظره يخليك تنزل من شوفته بس

ومعها صحن فيه ثلج وكاس بيدها وقفلت الباب وهي ميته ضحك بس ماسكه روحها !!!

وقالت و**** اني خايفه من هالتطورات يا محمد وتضحك ..وطمنتها بكم كلمه وصبيت لها كاس مع عصير داناو

وشربت علا خفيف وكنت مكثر العصير واعجبها وشربت اول كاس وقلت لها ودك اشغل التلفزيون قالت اوكيه بس وطي عليه وخل نسمع اغاني كان عندك !!!!! قلت عندي كل شي وشغلنا المسجل وهي تحب الطرب وشغلنا قناةXXL وجلست انا تحت وهي بالسرير نتفرج وطلبت كاس ثالث !!! الثاني شربته وانا مادريت !!

البنت راقت مره وقالت ان الخمر ينسيك همومك وزي هالكلام -- انا زبي ذبحني وقام وتعمدت اظهره لها تشوفه من جوا السروال اللي كنت لابسه --وكنت اشوفها تناظر زبي ولمن اشوفها تلتفت وتسولف عن حركات صارت اليوم لاولادها -لاحظت انها سطلت وبدت تحاول ترقص وهي جالسه بحركات بكتوفها!! قلت لها خلاص لاتشربي اكثر وقالت لا صب لي رابع !! اخر واحد وبعدها اروح انوم !!------صبيت الرابع وقلت لها بشرط ارقصي واقفه مو كذا وضحكت قالت انا احسن البنات ترى رقص قلت وريني ؟؟قالت اوكيه بس ابيك تروح تشوف العيال اخاف احدهم قايم --رحت وشيكت وجيت وكانت الساعه3 --وقفلت الباب قلت ي**** ابي اشوف رقصك وقامت ترقص على اغنيه لمطربه لبنانيه طحنا فيها بالدش --كان رقص عالمي وفعلا رقاصه رقم 1 وقلت لها كأني امزح معها لفي معك طيز حلو للرقص وضحكت ولفت واشوف طيز خيال ياناس ومن غير شعور جلست امسك زبي كاني اجلخ وهي تضحك قالت : خل حقك ذبحته وضحكنا وقلت لها غصب عني معك حبه اتحدى بنت زيك وبلحظه مسكت الريموت وقفلت التلفزيون واشوف دموع في عيونها وتأثرت انا مره وقلت لها وش فيك روقي انا ماسويت هالشي الا ابيك ماتنحرمي قالت : اكيد لكن شوف انت اليوم ساعدتني اخرج من حزني وضيقي ثلاث مرات افلام الجوال والسلك اللي سويته والكاس اللي نساني همي وجاء الدور علي انا !!--- قلت لها مابي منك الاا تروقين بس

قالت : وانا ابيك تروق وتنبسط وخلني اسوي حسب مزاجي ؟؟ قلت لها اوكيه

كانت الساعه 3:30 تقريبا او 4 وقالت لي ابيك تسكت بس وخلني اسوي اللي ابي ؟؟

قلت لها حاضر وشغلت التلفزيون مره ثانيه وحطت اغاني ورقصت وبلحظه ماتوقعتها شالت القميص
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو الكلوت والسنتيان فقققققققققققط كان لونهم واحد اسود
ورقص خياااااالي وانا مندهش ومسطل وزاد تسطيلي اكثر وهي سكرانه عالاخر وبدت ترز طيزها بوجهي وتعبت انا وماسك زبببببي اجلخ من ورا السروال وهي تناااظر زبي وترقص وفجأأه فصخت الكلووووووت والسنتيان بحركه سريعه جدا جدا---- انا مو مصدق وجسمها حلوووو مررررررررررره وقالت لي هذي المكوه اللي تقول عليها!!

وقربت لي ولمست الطيييييييييييييز ويدي بزبي وهي واقفه --- وجلست على ركبتها وقالت لي ودي اشوفه!!!

طلعت زبي من غير شعووور وانا اطلعه طاحت عليه هي ولحظه وهو كله بفمها !!!وتمص تمص تمص يجي عشر دقايق

وخفت انزل وقمت للسرير وهي وراي وتمصه حتى قبل انسدح !!

قاااااااااااام زبي مررره وانا منسدح وهي فوقي وقامت هي وقعدت علييييييييييييييه بكسها وهاااااااااات يا ردح رددددددددددددح قوي ونييييك وقامت وانسدحت ورفعت رجولها فووووق وقالت تعاااااااااااال نيك كسي ونكتتتتته نييييييييييييييك وزبي مصلب مرره وخفت انزل بكسها وقمت واقف جنب السرير وقامت قالت نزززززززززززززززل فيييييييييييه تكفى وخفت وقلت لا بعدين ياقلبي ومصت زبي لين نزلت بفمها وشربته كله كان خيييييييط طويل

وداخت هي من الشراااب وغسلت بحمامي وجت جلسنا نتباوس لطلوع الشمس !!! وبعدها راحت نامت

ومن يومها وحنا نلتقي بغرفتي بعد الساعه 2 بالليل وفتحت طيزها بعدها بكم يوم وقررت هي تتفرغ لاولادها وماراح تتزوج وتعاهدنا انيكها حتى لو تزوجت وقررنا كذا للابد
 

هناك تعليقان (2):

  1. البنت عايزه اللي يفهم جسمها ويفهم عقلها وتفكيرها ماشي ازاي والرجل الفارس هو اللي بيكتشف من اول لقاء ميول البنت اللي هيتعامل معاها فيه بنات تحب العنف والشقاوة وبنات تحب الرومانسية والنيك بهداوه وبنات تحب هي اللي تدير النيك فلازم يديها فرصه تعبر عن نفسها وتخليك معاها وتمشي في طريقها زي الديب اللي بيمشي في طريق الغنمه وبيوصل لها زي ماهي عايزه هنا بأه فن الايقاع بالفريسه . . . بتمنى بنت جميله شرهه في الجنس تحب النيك اوووي وتحب السرية ومش عيالها عن أي شيء خاص بها ولا هطلب أشوف صوره لها ولا هطلب مقابله ولا اعرف عنوانها ولا هكون ثقيل ابدا . انا بس يكفيني بنت امتعها بسرية تامه ومش لازمني اعرف عنها أي حاجه حتى تختار هي اسم اناديها به وهشبعها متعه وشهوه ونيك وبعبصه بالكلام طبعا معروف أن نيك الشات متعه خاصة جدا ومزاج عالي بجد وأحيانا الواحده بتكون عايزه تفضفض مع حد متعرفوش ولا يعرفها . جاسر 01010013603

    ردحذف